1. Teisingai pastebėta, rėmas negali būti mažas ar didelis. Čia kaip batai. Rėmas turi tikti tavo ūgiui. Pagalvojimai, kad pasikelsiu sėdynę ir pan. čia netinka. Nebus patogu, neis teisingai susireguliuot sėdėsenos, važiavimas bus vargas.
2. Vėlgi teisingai pastebėta, esmė rėmas, visa kita dalykai ne esminiai (brangūs- taip, bet ne esminiai).
O toliau aš žinok nieko nepasakysiu, nes taip ir nesupratau ko tu nori
Realiai nebūna, kad ir ten ir ten gerai. Dviračiai labai specializuoti.
Važiuoti į miškus ar kur ilgesnes keliones... Iš principo sunkiai suderinami reikalai...
Pagal tai, kaip aš įsivaizduoju tavo norus ir pagal tai, kad tu pats dar sunkokai įsivaizduoji ko nori...
Siūlyčiau hibridą (ne fitness, o hibridą) imt, 28 ratais. Kažką tokio tipo kaip focus "blue ridge". Iš principo būdavo geras dviratis, bet be diskinių stabdžių (mano galva paprastam važinėjimui tai tik pliusas- prižiūrėt lengviau. Nors stabdyt hidrauliniais vistiek fainiau). Dabar mano žinios pasenę bent sezonu, nes visą praeitą sezoną nevažinėjau ir nesidomėjau. Taigi reikėtų pasidomėti kas per naujienos rinkoje, kad argumentuotai patarti kažkurį modelį.
Hibridą siūlau dėl kelių priežasčių:
1. Ratai 28".- Lengviau palaikyti greitį.
2. Primontavus galinį bagažnyką, galima normaliai paturistaut.
3. Tilps ir storesnės ir plonesnės padangos (kaip taisyklė visi pradeda storom, o paskui po truputį nusiplonina iki kokių 28 storio, nes 95% atvejų tokių gana).
4. Yra amortizuojanti šakė, kuri kartais gerai, kad yra (daugumoj miške per šaknis). Nors aš važinėju su Giant CRS3 ir gana retai anos pasigendu, bet pradžioj gal geriau su amortizuojančia šake.
5. ir t.t. ir pan. ...
Trumpai tariant- imk hibridą, būsi ne toks greitas kaip su plentinuku, ne toks vikrus kaip su MTB ar XC, ne toks kietas turistas kaip su rigida šake (kieta, be amortizatoriaus)... Bet būsi po truputį visur ir reikalui esant galėsi važiuot su visais.
Ar tai plentas ar tai miškas ar turizmas...
Pirma patvitink arba paneik, kad tokio tipo dviračio nori, paskui toliau kapstysim